DANSA DEL RIU


Malgrat els canvis

sempre dansa,
dansa als núvols,
dansa en la llunyania,
dansa prop del riu
i quan plou no m'agrada la seva música.

És la dansa que acarona l'alba
per a tres papallones dolces,
per a la groga,
per a la negra,
per a la verda.

Cadascuna dansa per al sol

o per a la lluna
i és quan neva quan m'agrada el seu so.

Malgrat els canvis
sempre dansa.

1 Pensaments:

Cèlia 19 de març del 2009, a les 11:14  

Blogger Striper ha dit...

Dansa a vegades calma de vegadesde mogut ritme, casi huracanat.

dijous, 12 / març / 2009 21:10:00 CET
Elimina
Blogger zel ha dit...

Danses compartides, però a mi també m'agrada la de la pluja, m'emociona...serà que hem patit massa sequera? Sequera d'amors, i de companyies, vull dir...

Dansem, alegres, fem via, que ja toca!

dijous, 12 / març / 2009 21:29:00 CET
Elimina
Blogger Carme ha dit...

Una dansa bonica que ens convida a dansar un a mica atots. Gràcies.

dijous, 12 / març / 2009 23:51:00 CET
Elimina
Blogger qui sap si... ha dit...

Dansa el pensament
pels camins de fora la casa.
Rere els vidres puntejats de pluja,
van dansant entre els tolls del carrer,
per sota les teules cobertes de molsa,
per les façanes,
on dibuixa bosses de cansament
sota les finestres molles d’aquest hivern finit.
Dansa recordant les neus de l’inicií
quan gèlida em rebies abans de coneixem.
Dansa el mot entre silencis
que cada cop fereixen menys
abans de dipositar-se en els teus ulls,
quan per fi es clouen cansats.
Arribarà el pensament a la teva porta,
si us plau no li tanquis,
deixa’l passar i dóna-li conversa,
que jo arribaré més tard.

divendres, 13 / març / 2009 12:45:00 CET
Elimina
Blogger Abogada en Bcn ha dit...

Danso per la lluna que ara em segueix arreu...

divendres, 13 / març / 2009 14:07:00 CET
Elimina
Blogger Els del PiT ha dit...

Malgrat els canvis, sempre dansa... El pensament de qui sap si

-Si dansa malgrat els canvis actuals, optimista sí és...
Plafff!!!
-No et pots prendre seriosament les coses, nano?!?
-És que no en sé... Ui, aquest m'ha fet mal, eh?

Disculpa la intromissió Cèlia, procuraré que no torni a passar.

dissabte, 14 / març / 2009 12:44:00 CET
Elimina
Blogger Jeroni Maleuff ha dit...

El destí no és més que un xiquet dansaire, deia un vell amic meu.

diumenge, 15 / març / 2009 21:54:00 CET
Elimina
Anònim caterina ha dit...

Gràcies per convidar-mos a dansar amb el teu poema. M'agraden les imatges que acompanyen sempre la teva poesia ;)

Besets!

dilluns, 16 / març / 2009 12:21:00 CET
Elimina
Blogger novesflors ha dit...

Potser, amb aquest post, dansarem molts i moltes blocaires.

dilluns, 16 / març / 2009 18:53:00 CET
Elimina
Blogger Lliri blanc ha dit...

i dansen les teves paraules en la trasparència de la lluna...

dimarts, 17 / març / 2009 21:03:00 CET

Publica un comentari a l'entrada

He cremat alguns instants
i tornaré a collir lilàs per tu
i crearé petites realitats
sense destriar els somnis de la boira
per poder-les escollir del foc.


TREU LA LLENGUA

LLICÈNCIA CREATIVE COMMONS

Creative Commons License obra de SENSACIONS SENSACIONS està subjecta a una llicència de Reconeixement No comercial sense obres derivades. Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons

Seguidors